One Love

ONE LOVE

1994 Integrity's Hosanna! Music/ASCAP

Thought that I would never see
The glory of one saved for me
As I behold my heart's desire
I'm finally complete

Man of all my hopes and dreams 
Lead me to our destiny
For Iam yours and you are mine
Until eternity

Chorus:
And to one love
I'll give my everything, my all
To you alone,
For as now I say "I do"
For all my life, my love,
I promise you my heart
Forevermore
And only you cherish and adore
So from this day on
I will serve you with one love



SATU CINTA

1994 Integrity's Hosanna! Music/ASCAP

Tak kukira ku kan pernah melihat
Kemuliaan dia yang disediakan untukku
Ketika aku memandang dia yang kurindukan
Akhirnya aku menjadi utuh

Pria harapan dan impianku
Tuntunlah aku kepada tujuan hidup kita
Karena aku milikku dan engkau milikku
Sampai selamanya

Reff:
Dan untuk satu cinta
Akan kuberikan segalanya, semuanya
Hanya untukmu,
Saat ku berkata "Saya bersedia"
Untuk seumur hidupku, cintaku,
Ku janjikan hatiku kepadamu
Sampai selama-selamanya
Untuk kau hargai dan puja
Maka sejak hari ini
Aku akan melayanimu dengan satu cinta




Komentar

Postingan Populer